pondelok 4. novembra 2013

Queen of Hearts and Spades

V tieni môžem byť kým chcem,
nežný vojvoda i režisér scén,
ale tá pieseň, ktorú mám v duši,
do rytmu srdca ktoré mi buší.

Každý deň, pre Teba mám masky,
úsmevom na čele zakrývam si vrásky,
počujem tvoju dušu spoza slov,
vnútro mám temné, miesto srdca nov.

Som stratený, no nádej mi žiari,
slzy mi vyschli už z toľkých tvári,
nechcel som bolesť, len nádej už mám,
som jediný fantóm spomedzi dvorných dám.

Idem rýchlo, a chcem byť chcený,
niekedy mám dosť byť len tým nemým,
potom však súcit z bolestí rán,
lásku a šťastie, je to čo ti dám.

Som stratený, preto len pomáham,
srdce mám vyžraté, telo len namáham,
kde nie je strach, nič ťa už nebolí,
buďte však šťastný, ja už sa zahojím.

Nevravím že som anjelom podobný,
no to čo robím nie sú len náhody,
keď porazíš strach a pochopíš osud...
..dovtedy ťa však prosím, len ma nesúď.

Rýchlo mi odtrhli to víno mladosti,
ostal som nahý, ukázal slabosti,
je to zmena v takýto čas,
málo som sa nabažil tých svetských krás..

V závoji holubíc a v sivom kabáte,
Tí čo ste si zvykli a na mňa len čakáte,
život je o ruži nie láske a štastí,
čo z ruže vzíde, to nech vás chrastí.

Tí ktorý kráčajú poza sochy ako ja,
vedia že všetko sa mení, preto sa neboja,
idoly katedrál sťa tiene tu blúdia,
nesúďte pocestných, všetci sme ľudia.

A to bludisko okolo srdca čo mám,
po toľkých etapách blúdim v ňom sám,
preto nechcem aby ste sa trápili,
a do šťastného obdobia sa spoločne vrátili.

Nesmútim, neplačem, len buďte šťastný,
vezmite si šťastie, aj to ktoré vlastním,
keď nakoniec v živote budete sami,
bude to ťažké hrať sa na dámy.

Možno mi vravia Majster dvoch tvári,
ale ja som ten ktorý vás úprimne víta a zdraví,
lebo čaká Vás tma, tak počujte môj hlas,
raz príde samota vôkol bude mráz.

Jedine čo mi na duši lahodí,
keď všetci sú šťastný a nik si neškodí,
jedine čo chcem, je len nech sa ti darí,
nič neteší ma viac ako Tvoj úsmev na tvári.

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára