streda 14. augusta 2013

Vyznania

Čakal som na zázrak zoslaný anjelmi,
a hľadal som lásku v útrapách skál,
teba som našiel tancovať s vílami
a život s tebou je veselý bál.

Celá sa mi dávaš a ukazuješ mi lásku,
a ja sa snažím vnímať to majstrovské dielo,
pre teba som zhodil svoju nejednú masku,
a chytil som do rúk to básnické pero.

Len s tebou som tým, kým naozaj som,
a ako bylina mesiacu ti nesmierne verím,
počúvam sdce s pritichým hlasom,
a keď som sklamal, tak ja sa zmením,

Ľutujem chvíle bez tvojho dychu,
keď spoločne sme zastavili čas,
dni bez teba sú vdychy bez výdychu,
a neviem sa nabažiť tých tvojich krás.

Ak slnko vyjde čo i len deň bez teba,
ver mi že ma to hlboko mrzí,
nechcem ti ublížiť, nech zničím seba,
po líciach by mi tiekli horúce slzy.

Nechcem ťa sklamať, lebo ti verím,
a s celého srdca sa učím ťa milovať,
a keď sa mesiac dotkne nebeských perín,
chcem sa s tebou na chvíľu milovať.

A čo tam po chvíľe ktorá sa vytratí,
to radšej ti srdce dám za večnosť,
dúfam, že naša láska sa nestratí,
nesmierne stojím o tvoju nežnosť.

A ak by si chcela čo i len v sny dúfať,
ver mi, ja ťa v nich uistím,
mňa nestratíš, má ťa kto milovať,
moja láska ti život poistí.

Viem ako chutí sklamanie,
chuť je horká, sťa samotná trpkosť,
milujem naše spoločné vnímanie,
sveta zhnitého až na kosť.

Lenže ty si moje svetlo,
pri ktorom kašlem na svetské vnímanie,
pri srdci mám stále teplo,
a nie je nič sladšie ako naše milovanie.



Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára